Prvý ročník hokejového galavečera venovaný sponzorom HK Rysy mame za sebou!
Posledný aprílový štvrtok sa konal prvý večierok pre sponzorov hokejového klubu Spišská Nová Ves. Manažment na čele s bratmi Rapáčovcami pripravili pre hostí priam rodinnú atmosféru v priestoroch Grand hotela Spiš. Vedenie klubu vnímajú ako srdcovú záležitosť a to bolo cítiť pri každom ich vyjadrení. Ďakovali sponzorom, bez ktorých by sme sa dnes nemohli tešiť z úspechov klubu v posledných rokoch. Pozvaných bolo viac ako sedemdesiat hostí a všetci sa spolu zabavili ako jedna veľká hokejová rodina.
Po uvítacom prípitku manažment odprezentoval fungovanie klubu od jeho prevzatia v roku 2018.
Richard Rapáč začal svoj príhovor slovami: „V začiatkoch mojej práce nebolo vôbec ľahké presvedčiť sponzorov, aby finančne podporili klub s dlhmi a pošramotenou povesťou. Avšak prvým a najdôležitejším prísľubom bolo, že každé sponzorské euro bude smerovať do zlepšenia resp. zveľadenia hokejového klubu a kádra A-mužstva. Preto sme zriadili transparentné účty, kde si každý bez výnimky mohol odsledovať finančný chod klubu. Druhým dôležitým krokom bolo rozdelenie organizácie HK na dva finančné subjekty: Mládež a A-mužstvo. Na konci sezóny 2019/2020 bol klub už bez dlhov a v dobrej finančnej kondícii. Veľká vďaka patri Vám naším sponzorom. Verili ste našej vízii a cesta, ktorou sme sa spoločne vybrali sa ukázala byť správnou. Verím, že nasledujúcu sezónu spoločne prepíšeme históriu hokeja v Spišskej Novej Vsi postupom medzi najlepších osem klubov na Slovensku.“
Postup do extraligy využilo vedenie aj na zmenu identity klubu a to novým logom rysa, ktorý symbolizuje dravosť, bojovnosť a odhodlanie. Široká verejnosť a najmä fanúšikovia prijali začiatok novej éry veľmi dobre, keďže si v ankete na sociálnych sieťach sami túto zmenu vybrali.
Richard priznal: „Mám veľkú radosť, keď vidím po meste chodiť našich fanúšikov a najmä deti v klubovom oblečení s rysom na hrudi“.
Predseda výkonného výboru Peter Gurčík porozprával bližšie o plánovanom rozpočte, nákladoch a ekonomickej stabilite klubu: „Naša extraligová cesta začala skromne. Drvivá väčšina klubov pracovala a pracuje s omnoho vyšším rozpočtom ako my. Aj napriek skromnejším podmienkam sme s každým dokázali hrať vyrovnanú partiu a pozitívne prekvapiť našou hrou celé Slovensko.
Napriek úspešnej sezóne sa nechceme uspokojiť. Chceme hokej v Spišskej Novej Vsi posúvať stále vyššie postupnými krokmi. Preto máme v pláne navýšiť rozpočet o 30%, vďaka čomu získame možnosť investovať viac peňazí do hráčskeho kádra a tým šancu bojovať o vyššie priečky.“
Branislav Rapáč sa chopil slova a zhodnotil extraligové pôsobenie zo športovej stránky: „Chcem vyzdvihnúť najlepšieho brankára ligy Marcela Melicharčíka, ktorý je tu dnes medzi nami. „Blcha“ podpísal predĺženie kontraktu o ďalšie dve sezóny. Svoju prezývku „Betón Spiš“ si vyslúžil oprávnene. Marcel je jedným našich hlavných pilierov úspechu a sme veľmi radi, že sa o jeho schopnosti budeme môcť opäť oprieť. Potrebujeme však zvýšiť streleckú produktivitu, zlepšiť sa na vhadzovaniach a v presilovkách, k čomu nám určite pomôžu nové akvizície, ktoré v najbližšom čase predstavíme naším skvelým fanúšikom.“
Klubu sa tiež podarilo úspešne rozbehnúť aktivity na sociálnych sieťach: Facebook, Instagram a Youtube, ktoré výrazne ovplyvňujú marketing a nárast fanúšikov.
Vedenie sponzorom prezradilo exkluzívne novinky a zmeny v tíme Rysov, ktoré čoskoro prezradia aj spišskonovoveským fanúšikom.
Po večeri v podobe švédskych stolov bolo odpremierované špeciálne promo video k nasledujúcej sezóne, ktoré zožalo veľký aplaus. Následná voľná zábava sa niesla v priateľskom duchu do neskorých večerných hodín.