Zástupcovia klubov SHL a marketingu SZĽH hľadali prieniky vzájomnej spolupráce

BLATNICA (SZĽH) – Slovenská hokejová liga je na vzostupe. Nielen zo športového hľadiska, o čom svedčí fakt, že v minulej sezóne sa až šesť klubov z desaťčlenného zoznamu netajilo postupovými ambíciami. Liga chce rozširovať svoj potenciál aj v marketingovej oblasti.

Aj preto sa zástupcovia všetkých účastníkov, zoskupení v strešnej organizácii Združenia oddielov a klubov (ZOK) I. hokejovej ligy, stretli vo štvrtok a v piatok v Gaderskej doline s predstaviteľmi marketingu Slovenského zväzu ľadového hokeja. Reč bola predovšetkým o podpore a vzájomnej spolupráci v oblasti PR, marketingu či médií, ktorá má viesť k zvýšeniu záujmu hokejovej verejnosti o dianie v SHL. V tejto súvislosti sa zástupcovia zväzového marketingu dohodli s klubovými funkcionármi na vzájomnej participácii vo viacerých rovinách. Okrem iných aj na tvorbe mediálneho obsahu z diania v súťaži na portáli hockeyslovakia.sk či oživení komunikácie klubov SHL s verejnosťou a fanúšikmi prostredníctvom spoločného prvoligového konta na sociálnych sieťach. Marketing SZĽH pripravil pre prvoligistov tiež návrhy domácich a vonkajších dresov pre sezónu 2020/21.

„Slovenská hokejová liga má veľký potenciál, aby sme z nej vytvorili atraktívny produkt. Jedna z foriem pomoci marketingu SZĽH pre SHL bude rozšírenie redakcie, ktorá bude generovať zaujímavý textový aj audiovizuálny obsah. Toto je jeden z formátov, ktorý môže dopomôcť SHL-ke, aby sa z nej stal zaujímavý produkt,“ povedal k obsahu dvojdňového stretnutia riaditeľ marketingu SZĽH Peter Janovský.

S nápadmi, ktoré by mohli druhú najvyššiu hokejovú súťaž na Slovensku ozvláštniť a urobiť ju atraktívnejšou, prišli aj zástupcovia prvoligových klubov. Pripravených majú niekoľko zaujímavých marketingových produktov či atrakcií, ktoré sú v súčasnosti predmetom vzájomnej diskusie. Kooperuje na nej aj oddelenie zväzového marketingu.

Jedným z iniciátorov spoločného mítingu bol predseda Ligovej rady SHL Miroslav Lipovský: „Keďže prišlo k zmene na poste marketingového riaditeľa SZĽH, som rád, že sme sa stretli. Povedali sme si niekoľko nápadov do budúcna, ktoré by sme spoločne radi rozvinuli. Spoznali sme nových členov nášho pléna, dostali sme odpovede na rôzne otázky aj zo strany marketingu. Zo stretnutia som odchádzal s dobrými pocitmi i presvedčením, že Slovenská hokejová liga má marketingový potenciál.“

Stretnutie bolo zaujímavé pre všetky kluby, lebo sa vyriešili otázky, ktoré sa cez online porady nedajú vždy dôsledne prekonzultovať.